Moi czytelnicy

środa, 27 lutego 2013

Zakupy- coś dla domu

 
 
Witam Was Kochani bardzo serdecznie.
Tak jak widać po tytule kupiłam dzisiaj coś do domu, a mianowicie zaczeło się że w zeszłym tygodniu kupiłam w IKEI zasłony żeby wkońcu po ponad półtora roku zmienić dekoracje okien w sypialni no i jak to czasem bywa w tym tygodniu obniżyli ceny na zasłony w Europrisie, akurat na takie jakich szukałam ale w sklepach których byłam kosztowały dość dużo, za 3 sztuki musiałabym zapłacić około 700kr tak więc bardzo ucieszyła mnie promocja w Europrisie za 3 sztuki jedyne 150kr tak więc zaszalałam i kupiłam białe i szare, żeby teraz już nie zmieniać zasłon raz na półtora roku a częściej :)
Tak więc jeżeli ktoś planuje zmianę dekoracji na wiosnę proponuje zacząć od okien
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz