Moi czytelnicy

piątek, 22 lutego 2013

Coś dla domu- norweskich promocji ciąg dalszy :)

Ostatnio nabrałam chęci na zmianę dekoracji w domu, trafiłam na parę fajnych rzeczy w dość przystępnych cenach.
Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupnem takich owczych skór w IKEI żeby rozjaśnić troszkę sofy które stoją u mnie w pokoju dziennym, a że niespotkałam się jeszcze z promocją na nie musiałam niestety kupić je w normalnej cenie i tak troszkę szkoda mi było kupić 4 sztuki i narazie kupiłam tylko 2, bo tak wydać na raz taką kwotę to tak jakoś żal mi było, podczas wakacyjnych wyprzedaży kupiłam na promocji poduszki w IKEI czarno-białe, których poszewki wykorzystałam do rozjasnienia swoich sof.
W IKEI kupiłam także 2 doniczki na moje orchidee i klosz do lampki którą udało mi się kupić za smieszną cenę 50kr a to dlatego, że w sklepie BOHUS robią remont i wyprzedawali wszystko o
 -40% ale cena tej lampki była z pewnością jeszcze bardziej obniżona w BOHUS kupiłam także  duży srebny świecznik

 Figurkę widoczną na zdjęciu obok kupiłam w Nille,
 a dwa małe świeczniki w Kremmerhuset
 
srebrny klosz od lampki jest aktualnie
w promocji w IKEI
srebrne ramki także są z IKEI


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz