Moi czytelnicy

wtorek, 12 lutego 2013

Promocja na maskary LOREAL 99 KR

 Witam Was Kochane bardzo serdecznie...
Pewnie wiele z Was lubi maskary marki LOREAL które do najtańszych nie należą,
tak więc mam dla Was miłą wiadomość maskary te dostepnę są teraz w norweskich sklepach H&M w cenie 99kr każda.
Mnie ta wiadomość bardzo cieszy ponieważ sama używam maskary z LOREAL Volume Million Lashes która poza promocją jest dąstępna w cenie 159kr jak dobrze pamiętam.


Zaciekawiła mnie jedna masakra nie wiem czy jest to nowa seria tej marki czy gdzieś mi przemknęła ale mam zamiar ją wypróbować. Może ktoś z Was miał okazję już ją wypróbować i może coś o niej powiedzieć. Z ciekawością dowiem się co o niej sądzicie. Moja opinia zapewne pojawi się już niedługo :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz