Moi czytelnicy

poniedziałek, 25 lutego 2013

Fix+ od MAC moja magiczna różdżka


Dzisiaj napiszę jeszcze kilka słów o kosmetyku który moim zdaniem jest godny polecenia i bardzo go lubię. Czytałam rózne recenzje o tym produkcie które były dobre i złe. Moja opinnia jest kolejną z tych dobrych.
Tak więc troszkę o produkcie:


Fix+ od firmy MAC

 
Lekka, bezalkoholowa, nawilżająca mgiełka, która natychmiast odświeża i szybko wysycha. Dodaje blasku, nawilża, stanowi akcent kończący makijaż.

Skład: Spring water (aqua), glycerin, butylene glycol, cucumis sativus (cucumber) fruit extract, chamomilla recutita (matricaria) extract, camellia sinensis leaf extract, tocopheryl acetate, caffeine, panthenol, arginine, peg-40 hydrogenated castor oil, ppg-26-buteth-26, fragrance (parfume), disodium edta, phenoxyethanol, methylparaben

Ja używam tej mgiełki przed makijażem na krem na dzień. I po skończeniu makijażu.  Tak 3-4 pompki z odległości 20-30 cm i wtedy dzieje się magia makijaż nabiera wyrazistości i doskonałego wykończenia dzięki czemu makijaż wygląda idealnie i utrzymuje się na twarzy cały dzień :) 
Cena tego poduktu w Norwegii to 175kr tak więc należy on do takiej średniej półki. Co do użycia to jeszcze nie mogę nic powiedzieć nie używam go codziennie ponieważ nie maluję się każdego dnia ale dla mnie jest to produkt godny polecenia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz