Moi czytelnicy

wtorek, 26 lutego 2013

Intymnie- czyli bielizna godna polecenia

 
Witam Was Kochani bardzo gorąco, dziś pare słów o firmie gdzie kupuję swoją bielizne.
 
Bieliznę tej firmy miałam okazję poznać kilka dobrych lat temu gdy jeszcze mieszkałam w Polsce. Z tego względu, iż jestem dość drobną osobą z dość dużym biustem zawsze miałam problemy z dobraniem odpowieniego biustonosza zawsze jak miseczki były dobre to pod biustem było za luźno i na odwrót. Zawsze robiąc zakupy w sieciówkach nie mogłam się napatrzeć na piękne biustonosze na stanowiskach z bielizną ale rzadko się zdarzało żeby jakiś pasował idealnie.
Już nie pamiętam nawet jak dowiedziałam się, że dziewczyny z mojej miejscowości sprzedają bieliznę firmy DAMA KIER, w której zakochałam się od pierwszej przymiarki. Rózne kolory, rodzaje, koronki, cyrkonie no i najważniejsze rozmiary nie zaczynające się od 70 lecz 65 obwodu pod biustem i miseczki nie kończące się na C lub D lecz G, H.
Cena za biustonosz to koszt około 60zł-80zł 
 
Tutaj podaję Wam link do strony z której możecie zamawiać jest to oficjalna strona tej firmy
 




 

1 komentarz: