Moi czytelnicy

piątek, 8 lutego 2013

Witam wszytskich :)

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie.
Tak na początek postanowiłam napisać coś o sobie tak dla "zapoznania się" :)
     Życzę miłego czytania :*

Na imię mam Agata od 2008 roku mieszkam w Norwegii- to już piąty rok Ach jak ten czas szybko leci. Od jakiegoś czasu zaczęłam interesować sie modą i makijażem z powodu nadmiaru wolnego czasu zaczęłam poszukiwać jakiegoś HOBBY i zainteresowanie gotowaniem zastąpiłam zainteresowaniem do mody i makijażu :) a wszystko zaczęło się od poszukiwania w internecie jakiś fajnych sposobów na wiązanie szali/chust i tak trafiłam na dziewczyny z youtube i wpadłam w to całą sobą :) I tak oto po ponad 2 latach postanowiłam założyć własnego bloga :D

Tak więc mam nadzieje że teraz ja bedę mogła wypełnić swoimi pomysłami czyjś wolny czas :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz