Moi czytelnicy

piątek, 22 lutego 2013

Małe zakupki - Promocja na dżinsy w H&M :D

Witam Was bardzo gorąco, choć za oknem okropna pogoda temperatura z -10 zmieniła się na +2 jedynie czego się chce to spać, ale nareszcie mamy już piątek tak więc jutro się wyśpie :)

Tak więc, ostatnio szukałam czarnych spodni, do których nie przyczepiało by się wszystko co możliwe, a że teraz jest moda na woskowane spodnie skusiłam się własnie na takie tym bardziej, że w H&M jest teraz promocja na każde DENIM JEANS od 299kr dostajemy 100kr rabatu. Kupiłam więc 2 pary jedne czarne, a drugie takie malinowe na lato będą super :)


Na dole przy kostach spodnie mają złote zameczki które bardzo mi się podobają, mam podobne
do tych tylko że białe i nie woskowane z których zakupu jestem także bardzo zadowolona.
Jak ktoś chętny to gorąco polecam :D
***Koralowa bluzka pochodzi także z H&M kupiona na przecenie 99kr/50kr***
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz