Moi czytelnicy

wtorek, 12 lutego 2013

Przesyłka z Anglii

Nareszcie dotarła do mnie moja paczuszka z Anglii którą zamowiłam tydzień temu. Nie zamiawiałam zbyt wielu produktów bo tylko 2 ale nie mogłam się doczekać a ją dostanę. Zakupiłam ostatno sztuczne rzęsy z firmy MAC ale bez kleju do rzęs nic mi po nich.
Tak więc zamówiłam klej do rzęs firmy DUO przezroczysty
Klej jest bardzo dobry i trzyma to co ma trzymać na swoim miejscu tak więc żadnych przykre zdarzenia typu odklejona rzęsa nam sie nie przytrafi. Klej nadaje sie także do doklejania cyrkonii w okolicach oczu naprzykład na karnawał
Mój kupiłam za 5,49£ na ebay.uk (przesyłka 7,65£)
 
Tutaj Klej DUO 
W Polscemożna go kupić w sklepach INGLOT za ok.25zł
Tak więc jeżeli macie kogoś w Polsce kto może wam go kupić i wysłać to z pewnością zaoszczędzicie 

Kupiłam także połówki rzęs z firmy Ardell nr 318 z których jestem bardzo zadowolona dają one efekt kociego oka takiego migdała i nie wyglądają zbyt sztucznie napewno można pozwolić sobie na nozenie ich na co dzień dla mnie strzał w dziesiątke. Wykonane są one z prawdziwych ludzkich włosów farbowanych na czarno. W duecie z klejem DUO efekt będzie bardzo trwały i nie będzie wyglądało to sztucznie.
 
Zapłaciłam za nie 4,40£ (przesyłka 7,65£)
 obydwa produkty zamówiłam od jednego sprzedawcy tak więc za przesyłkę zapłaciłam tylko raz.
Tutaj Ardell 318
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz