Moi czytelnicy

sobota, 9 lutego 2013

Kolory wiosna 2013


Dzisjaj postanowiłam poczytać troszke na temat tegorocznych trendów na wiosnę i podzielić się z Wami jakie kolory będą modne nadchodzącej dużymi krokami wiosny.

Tak więc największym hitem będzie kolor szmaragdowy. Głęboki odcień zieleni powtarza się w niemalże wszystkich kolekcjach projektantów. Zieleń w ogóle, zdaniem ekspertów najbardziej opiniotwórczego instytutu – Pantone, dyktującego trendy kolorystyczne na świecie, jest kolorem wiosny 2013. Znajdziemy ja w soczystej limonkowej odsłonie oraz subtelnej, delikatnie pastelowej.

Kolejnym, poszerzającym paletę barw kolorem, jest afrykański fiolet – magiczny, jasny, wręcz transparentny. Wiosną będzie on występować w licznych niecodziennych zestawieniach kolorystycznych, nie tylko w połączeniu z zielenią, ale także z niezwykle modną tej wiosny makową czerwienią i nasyconym mandarynkowym oranżem.

Do łask wraca także cytrynowy odcień żółtego – nasycony i ciepły, który często będzie pojawiać się na aplikacjach, dodatkach lub jako kolor wiodący.

Listę najmodniejszych barw wiosny 2013 zamykają kolory: błękitny, w odcieniu „Dusk Blue”, szlachetny jagodowy, który tej wiosny często będzie zastępować czerń, oraz niewychodzący z mody, naturalny i subtelny lniany beż.

Paleta takich kolorów będących hitami tej wiosny bardzo mnie cieszy ponieważ uważam iż te kolory pasują bardzo do moich brązowych oczu i ich ciemnej oprawy, jedynie nie jestem za bardzo przekonana co do żółci ale wystepowanie tego koloru w dodatkach przemawia również do mnie tak wiec nie mogę już doczekać się wiosny, a Wy ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz