Moi czytelnicy

wtorek, 12 lutego 2013

Recenzja Batiste Dry Shampoo- Orginal

Dzisiaj mam zamiar napisać coś na temat suchych szamponów z firmy Batiste.
Jak dobrze się oriętuje te szampony są również dostępne w Polsce w cenie około 20zł natomiast w Norwegii można je kupić w Vitus Apotek w cenie 69kr lub 79kr.
 
Krótki instruktaż na stronie produktu: www.batiste.pl
 
Ja posiadam szampon Orginal
 
Ja osobiście nie zauważyłam żadnych wad tego produktu jedynie same zalety :
- zapach bardzo przyjemny i świeży,
- konsystencja jeżeli tak mogę to nazwać przypomina lakier do włosów dający biały nalot który podczas wsmarowywania/wczesywania palcami w skórę głowy znika,
- efekt bardzo mnie zadowolił z lekko przetłuszczonych włosów zniknął efekt świecenia się a włosy zrobiły sie suche, znowu puszyste i uniesione przy skórze , 
 
Jak dla mnie produkt godny plecenia dla wszystkich którzy w szybki sposób bez mycia głowy chcą uzyskać efekt swieżych włosów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz