Moi czytelnicy

wtorek, 26 marca 2013

Nowy nabytek - H&M

Witam Was Kochane bardzo serdecznie,
w moim dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazac moj ostatni nabytek a że jego cena (149kr) jest dość kusząca pomyślałam że może ktoś z Was bylby zainteresowany.
Tak więc ostatnio podczas poszukiwań prezentu urodzinowego dla znajomej wpadła mi w oko sukienka z H&M i jak zwykle jakoś tak się stało że ją wczesniej przegapiłam i już nie ma rozmiaru dla mnie ale fakt że w Trondheim mamy 5 sklepów H&M zmobilizowałam się na drugi dzień i wyruszyłam na łowy i tak oto udało się ją dorwać choć już moje nadzieje po odwiedzeniu drugiego z koleji H&M i braku rozmiaru były coraz mniejsze nie pszestałam i poszłam do kolejnego :)
Och ile my kobiety jesteśmy w stanie zrobić dla rzeczy która nam się spodobałą żeby ją zdobyć...
Oto ona myślę że na zbliżające się świeta bedzie w sam raz
 Góra wykończona jest przeźroczystą czarna siateczka tak samo z przodu jak i z tyłu

Dół z niezbyt grubego materiału w kolorze siwym z fajnymi naszyciami które lekko poprawiają  nasza figurę
                                                                                                                   

4 komentarze: