Moi czytelnicy

niedziela, 24 marca 2013

Maska regenerująca do włosów LOTON - recenzja

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę do Was z moją recenzją maski do włosów którą zakupiłam podczas ostatniej wizyty w Polsce.
Maske kupiłam w drogerii natura za 9,79 zł
Dlatego iż moje włosy dostały dość mocno w kość tej zimy i stały się szorstkie i szare postanowiłam kupić coś co je troszke podreperuje.
I tak oto trafiłam na tą maske zastanawiałam się jeszcze nad maskami innych firm ale zdecydowałam się na tą po rozmowie z dziewczyną ze sklepu która nie za bardzo je polecała i pokazała mi tą której jeszcze nie miałą okazji wypróbować ale bardzo ciekawa była jej działania a jej niska cena też zachęcała do jej przetestowania.
 
 
 
Intensywnie regenerująca maska zawierająca naturalne proteiny jedwabiu.
Proteiny jedwabiu oraz wyselekcjonowane substancje pomocnicze otulają włos ochronną warstwą. Skutecznie odbudowują jego strukturę, zapewniając długotrwałą ochronę koloru. Pomagają utrzymać elastyczność i wytrzymałość nadając jednocześnie jedwabisty połysk.
Maska przywraca suchym i matowym włosom zdrowy wygląd, połysk i sprężystość. Regularne stosowanie chroni włosy przed utratą koloru oraz skutkami chemii fryzjerskiej i wysokiej temperatury.
 
 Maska PROVIT (125g) ma regenerować nasze włosy i nadać im gładkości i połysku. Należy ją nałożyć na mokre umyte wcześniej włosy i spłukać po 2 minutach.
Czytając recenzje o tym produkcie na wizażu zastanawiałam się czy aby osoby piszące negatywne opinnie wypróbowały tego samego produktu. A taka jest moja opinia :)
Maska ma dość fajną konsystencje i przyjemny zapach. Najgorsze jest opakowanie tak bardzo przyzwyczaiłam się do produktów które mają pompkę że to tak mnie wkurza. Ale naprawdę daje fajny efekt włosy są wygładzone pięknie pachną, dość łatwo się rozczesują lecz na moje długie włosy dodatkowo nakładam olejek regenerujący z firmy MARION (ale o nim w innej recenzji) i takie połaczenie powoduje że włosy rozczesują się z taką lekkością a bez olejku efekt jest troszkę gorszy ale w porównaniu z innymi odżywkami i maskami np. z TONI and GUY ta jest naprawdę godna polecenia. Maska dodatkowo nawilża włosy i sprawia że są miekkie w dotyku no i napewno jej plusem jest bardzo niska cena :)

Serdecznie polecam
i życzę udanej niedzieli :*

4 komentarze:

  1. tej maseczki nie znam, ale w sumie warto wypróbować :)

    też wolę produkty z opakowaniem z pompką :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam maseczki ale może być fajna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeżeli chodzi o oddziaływanie na włos zależy dużo od samego włosa (masło maslane :P ) więc u każdego może sie róznie spisać ale jak dla mnie godna polecenia a nawet i jej cena zaprasza do wypróbowania :)

      Usuń
  3. dla mnie godna polecenia bez maski moje włosy nie da się rozczesać

    OdpowiedzUsuń