Moi czytelnicy

niedziela, 10 marca 2013

Zakupy - coś dla domu "KID"

Witam Was Kochani,
tak jak wcześniej zapowiadałam dziś wrzucę Wam zdjęcia rzeczy które udało mi się kupić na  promocji w sklepie KID. Promocja dotyczyła połowy sklepu -50%.
A o to rzeczy które kupiłam 
 Jajko pochodzi ze sklepu NILLE ale identyczne można kupić w KID za cene 34,90kr nie podlega promocji, ja swoje kupiłam za jedyne 10kr ponieważ było to ostatnie jajko w kolorze bialym i lekko zabarwione z tyłu ale tak tyci, tyci a jego regularna cena to 19,90kr. Jajko obsypane jest dodatkowo takim białym brokatem :)
Srebrna głowa Buddy jej cena to 99kr a na przecenie  49,50kr
 Srebrne świeczniki sztk 29,90kr/15kr
Doniczka srebrna 59,90kr/ 30kr
 Srebrny dozownik do mydła w płynie 89,90kr/ 45kr
Podstawka na mydło w kostce 29,90kr/ 15kr
 Podstawka srebrna-siwa 25kr/ 12kr

Dekoracja świąteczna zakupiona w zeszłym roku
Jajko NILLE
Ta ozdoba z jajkami KID
Podstawka na świeczki NILLE

1 komentarz: