Moi czytelnicy

piątek, 8 marca 2013

Zapowiedzi


Hello wszystkim,
nie wiem jak Was ale mnie dopada chyba przesilenie wiosenne poprostu nic się nie chce, ach jak ja bym chciała żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce :(
Tak więc wpadłam na chwilkę napisać parę słów o następnym poście, bo uwierzcie mi jakoś cieżko mi wziąć aparat do ręki i pstryknąć parę zdjęć dlatego też narazie tylko zapowiem :) A więc wybaczcie mi.
Ostatnio słuchając radia do moich uszu dotarła informacja której nie mogłam od tak poprostu wypuścić drugim uchem :) Tak więc informowali o tym że w sklepie KID jest przecena na pół sklepu 50% a że moje zmiany dekracji w domu nadal trwają nie mogłam takiej promocji przegapić. Myslałam bardziej o tym że możłiwe że tak jak w zeszłym roku uda mi się kupić parę dekoracji na Wilekanoc przecenionych o połowę ale niestety na wejściu ukazały mi się informacje że przecena nie dotyczy dekoracji świątecznych ale kupiłam za to pare innych drobiazgów przeważającym kolorem jest kolor srebrny i chyba tylko srebrny :) najzabawniejsze było to że po powrocie do domu wypakowałam wszytsko i zastanawiałam gdzie ja te wszystkie rzeczy postawię :) no ale przecież była przecena to jak można było nie kupić ... Czyżby to początek zakupocholizmu ??? Poprostu kocham przeceny i nie potrafię sie im oprzeć.
Tak więc zapraszam do zaglądania czy nie pojawił się już nowy post ze zdjęciami z zakupów :*

2 komentarze: