Moi czytelnicy

wtorek, 28 maja 2013

Niespodzianka :D

Cześć Kochane. 
Dzisiaj chciałabym Wam się troszkę pochwalić, mianowicie ostatnio u koleżanki spodobał mi się jeden z jej nowych sprzętów domowych a głupio trochę kupić ponownie rzecz którą się ostatnio kupiło (2tyg temu) bo spodobało nam się coś innego i tak mnie serce bolało że jest to taki super gadżet do domu a ja go nie mogę kupić. I wczoraj wychodzę od koleżanki z mężem do samochodu i patrzę stoi obok karton po tej rzeczy bo tak na początku pomyślałam że jest to pusty karton który skądś wywiało ;) a co się okazało Mój Najukochańszy Mąż zrobił mi niespodziankę i kupił mi go :) 

A całe to zamieszanie przez CZAJNIK
ale nie byle jaki bo szklany i z niebieskim podświetleniem z wbudowaną grzałką dla mnie super gadżet dla każdej Pani Domu 
Czajnik firmy Menuett kupiony w sklepie JULA 
A tak się prezentuje podczas pracy :D 
Czyż nie jest gadżeciarski ?!? 

Pozdrowionka... ja zaraz zmykam na słonko trochę się opalić choć nie wiem co z tego będzie bo trochę pochmurne dziś niebo :/ 


7 komentarzy:

  1. ale świetny uwielbiam takie bajery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ten czajnik u koleżanki i naprawdę jest super:) Fajnie woda się w nim gotuje :), tak wiruje i jeszcze to niebieskie podświetlenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podczas gotowania wody wygląda trochę nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czajnik wygląda świetnie. gratuluję Ci meża.
    dokonałaś dobrego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń