Moi czytelnicy

wtorek, 7 maja 2013

Mój ulubieniec - masełko do ciała

Tak więc korzystam z okazji i piszę dla Was kolejnego posta tym razem z ulubieńcem :)
Masło do ciała Sopot SPA :
*receptura młodości
*solanka sopocka
*hydro-retinol
*morskie algi
*omega 3
*omega 6
*witamina E
Masełko to bardzo kojarzy mi się z wakacjami ponieważ gościło na mojej skórze przez większość czasu podczas zeszłorocznych wakacji a że w Polsce jest już piękna pogoda to pomyślałam że będzie to dobry pomysł na napisanie kilku słów o moim ulubionym masełku.

Masełko pięknie pachnie tak świeżo zdecydowanie super sprawdzi się w ciepłe a tym bardziej upalne dni, ponieważ fajnie doświeża jego zapach
Kosnystencja jest taka bym powiedziała pół żelowa niż maślana 
Bardzo fajnie i łatwo się rozsmarowywuje
Ma piękny błękitny kolor
Super nawilża
A jego cena też jest bardzo przystępna bo kosztuje coś pomiędzy 10-15zł

Tak więc z lekką zazdrością że macie tak cudowną pogodę polecam wam te oto masełko a ja z jego używaniem muszę jeszcze troszkę poczekać ale używam go czasami na poprawę nastroju w ponure deszczowe i chłodne dni :)

3 komentarze: