Moi czytelnicy

niedziela, 26 maja 2013

Bubel od INFINITY

Cześć dziewczyny. 
Nareszcie wiem co i jak z obsługiwaniem bloga w telefonie dlatego też będzie mnie tu więcej i częściej :D 

A dzisiaj napisze Wam parę słów o szklanym pilniczku od INFINITY który kupilam będąc w marcu w Polsce. 
Jest to dwustronny pilnik z ozdobnymi cyrkoniami w etui. Pilniczek kupiłam w Drogerii Natura za 13,49zł bardzo spodobał mi się ten pilnik ze względu na niebiesko-zieloną "rączkę" ze słodkimi cyrkoniami :) 
I to by było na tyle pochwał już po pierwszym użyciu ta powłka ścierna się najprościej starła, byłam w takim szoku i zastanawiałam się czy to możliwe że tak szybko się zniszczył. Jak widać na zdjęciu pod startym alenentem jest gładka szklana powierzchnia ktora do niczego się nie nada. Bardzo mi przykro że tak szybko musiałam odstawić tak ślicznie prezentujący się pilnik, tym bardziej że jego cena nie była aż taka najniższa nie wart nawet 1zł ;) 

U nas dzisiaj słonko a temp tak 20 stopni w słonku nie jest najgorzej ale wiatr jest troszke mrożący marzyło mi się opalanie dziś ale chyba za chłodno :( 

3 komentarze:

  1. Ja właśnie wybieram zawsze papierowe tanie pilniczki.
    Rzeczywiście, bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mojego nie zdążyłam przetestować, bo zanim doniosłam go do domu, to się połamał :(

    OdpowiedzUsuń