Moi czytelnicy

wtorek, 16 kwietnia 2013

Nowy kolorek Palette - Mahoniowy Fiolet

Będąc w Polsce zaopatrzyłam się w farby do włosów zdecydowałam się na wybranie różnych firm które będę mogła wypróbować i dać Wam znać jak wyszedł kolor na włosach.


Zdecydowałam się na pozostanie w tonacji którą już mam na włosach i dlatego też kupiłam Palette mahoniowy fiolet. Kolor wyszedł bardzo fajny i taki soczysty a farba nie zniszczyła mi włosów choć tak dawała po oczach że aż się bałam co z tego wyjdzie ale włosy są po niej piękne i lśniące miałam już dośc matu na mjej głowie po już prawie że zmytej farbie i w piątek wpadłam do domu po pracy i odrazu siadłam na fotel i zaczełam nakładać farbę.
Włosy w słonku czasami nabierają czerwonego koloru to przez ten mahoń


Jutro już środa coraz bliżej weekend :) Buzi :*

6 komentarzy:

  1. Dobrze,że nie zniszczyła Ci włosów,czekam na zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy są naprawdę w dobrej formie po tej farbie a zdjecie już dodane :D

      Usuń
  2. bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)
    włosy wyglądają zdrowo i pięknie lśnią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że ja mam dwie lewe rece i nie potrafię ufarbować sobie sama włosów.
    Ładnie Ci w tym kolorze.

    Pozdrawiam, wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. mi bardzo przeszkadza zapach farb dlatego farbuję tylko
    schwarzkopf PERFECT MOUSSE trwała koloryzacja w piance i nie zamienie jej na inną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie dają tak po oczach jak ta to z miła chcęcia wypróbuje Perfect Mousse podczas kolejnej wyzyty w Polsce ponieważtu te farby kosztuja prawie 100zł za jedną :( w Polsce w tej cenie mam wizyte u fryzjera z cięciem farbowaniem i modelowaniem dlatego wstrzymam się od zakupu jej tutaj. pozdrawiam

      Usuń