Moi czytelnicy

środa, 24 kwietnia 2013

Mój kanał na YouTube - Agata Norway

 
Cześć dziewczyny tak jak pisałam wczoraj postanowiłam po dłuższym zastanawianiu się założyć swój własny kanał na YouTube. Mam nadzieję żę wam się spodobają moje filmiki choć wiem że na początku będzie troszke chaotycznie ale mam nadzieję że z czasem nabiorę wprawy. Pierwszy filmik nagrałam telefonem komórkowym próbowałam później nagrać nowy filmik lustrzanka ale im więcej razy próbowałam to wychodziło mi coraz gorzej tak więc przepraszam za jakość i zapraszam do oglądania tutaj KLIK 
Buziaki i miłego wieczorku Wam życzę

8 komentarzy:

  1. Zostałaś u mnie nominowana do Liebster Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej mam pytanie widzę że mieszkasz w Norwegii :) Nie wiesz czy w Norge można dostać produkty z Rimmela?
    Pozdrawiam buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello. Jezeli chodzi o produkty Rimmel w Norwegii widziałam je tylko w sklepie Lindex na stanowisku z kosmetykami ale wybór bardzo ubogi :/ pozdrawiam

      Usuń
  3. Chętnie Cie pooglądam :D

    OdpowiedzUsuń