Moi czytelnicy

sobota, 13 lipca 2013

Chwalipięta ;D

Witam Was Kochane po dość długiej przerwie dziś chciałabym Wam się pochwalić :) 
Jakiś czas temu byłam na zakupach będąc w sklepie z kosmetykami, nie pamiętam niestety jak się nazywał :( zauważyłam darmową gazetkę i jak zawsze wzięłam jedną dla siebie bo lubie poczytać o nowościach kosmetycznych, niby jest się w sklepie i ogląda się to wszystko ale jest tyle tego, że dość często wychodzę z pustymi rękoma :) 
Pewnej nudnej niedzieli zajrzałam poraz kolejny do tej gazetki i zauważyłam kilka konkursów, w których aby wziąć udział wystarczyło wysłać e-mail z poprawną odpowiedzią na pytanie. Wzięłam udział we smwszystkich dostępnych konkursach w tym egzemplarzu, i co ?
Jakoś po około 3 tygodniach mój Mąż przyniósł mi paczkę, tak zastanawiając się chyba z 10 minut i myslałam czy ostatnio zamawiałam coś przez internet z tej firmy i doszło do mnie, że raczej nie i być może udało mi się wygrać w jednym z branych przeze mnie konkursach :) 
A oto co udało mi się wygrać 
A w środku 

Jest to zestaw do stylizacji brwi składający się z 
- paletki 3 cieni i wosku w kremie 
- intensywny eye liner w pisaku nr 01 Black
- żel do brwi 

Reszty kosmetyków nie otwierałam bo mam dwa eye linery w żelu z maybeline i essence i aktualnie używam żelu do brwi Mac.

Podsumowując polecam wszystkim branie udziału w konkursach, naprawdę można coś wygrać :D 
Mi się udało może i Wam też się uda ! 

Miłego weekendu :*


16 komentarzy:

  1. Gratuluję. Ja także jak mam tylko okazję to biorę udział w konkursach I czasami także coś tam trafi w moje łapki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Ja może zacznę brać udział częściej bo narazie daje szanse innym ;)

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze nic z Gosh,ale kosmetyki są świetne .Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :) Ładne kolorki mają te cienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Apologize Once I Save Links In These Comments.
    Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
    PRODUK HERBAL GREEN WORLD

    OdpowiedzUsuń
  5. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  6. steady once the information, thank you yes, Greetings and healthy always, I also had an interesting article, please visit:
    obat herbal vig power capsule

    OdpowiedzUsuń
  7. in questi giorni un sacco di brutta sensazione vissuta da me, lui era tra loro vertigini, la fame, e la nausea, che è al sentito questo pomeriggio, si spera persaan è stato rapidamente perduto e sano come biasanya

    SUPLEMEN MATA GLAUKOMA

    VITAMIN MATA MINUS

    OBAT CAPSULE MATA KATARAK

    OBAT HERBAL ENTROPION

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń