Moi czytelnicy

środa, 3 lipca 2013

Biżu... New In ;)

Cześć dziewczyny, 
dzisiaj przychodzę do Was z nowościami w biżuterii, szczerze to nie zmieniam biżuterii dość często ale jak widzę te wszystkie błyskotki to nie mogę się im oprzeć bo może kiedyś się przyda :) i tak głównie noszę jedne kolczyki wkrętki, które dostałam od męża jeszcze jak byliśmy narzeczeństwem i obrączkę ślubną, a moja kolekcja biżuterii ciągle się powiększa. Ach Kobiety, kto je zrozumie ;) 


Żadna z niżej pokazanej biżuterii nie jest złota ani srebrna a wszytko kupiłam na promocji w sklepie BikBok 
1. Srebrne wkrętki z kwadratową srebrną cyrkonią 
2. Złote wkrętki z kwadratową złota/pomarańczową cyrkonią
3. Ciemno srebrne wkrętki z okrągłą srebrną cyrkonią
4. Srebrne wkrętki z okrągłą cyrkonią w kolorze delikatnego złota 
5. Obrączki złota i srebrna z krzyżami 
Za całą biżuterię zapłaciłam 80kr/ 40zł
I na koniec troszkę się pochwalę prezentem który dostałam od Męża na pierwszą rocznicę ślubu :) 
Ponieważ posiadam już torebki i zegarek z tej firmy mam takiego jobla na jej punkcie, Mąż postanowił dokupić mi biżuterię :D 

Dostałam także srebrne ale stwierdziłam, że je oddam i wymienię na coś innego, narazie szukam :) 

Pozdrawiam i całuje. 

Ps. Aktualnie siedzę już 3 dzień w domq na chorobowym i posiedzę jeszcze, tak więc postaram się wrzycić jutro zdobycze ciuchowe z wyprzedaży :) 

9 komentarzy:

  1. oj ja też mam słabość do biżuterii a zwłaszcza do kolczyków, nigdy nie wychodzę z domu bez nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka az mi sie oczy zaswieciły ;D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ! świetne xd uwielbiam wkrętki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam całkiem spory zbiór biżuterii, a chodzę ciągle w tym samym :D Niektórych rzeczy nie założyłam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna biżuteria w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna biżuteria...i tak sobie na nią patrząc zastanawiam się dlaczego ja przestałam całkowicie nosić biżuterię? ani obrączki, ani pierścionka zaręczynowego,nawet zegarka nie noszę... a przecież u mnie w pracy wszystkie dziewczyny zawsze elegancko wyglądają i zawsze coś tam na nich błyszczy...

    Idę odkurzyć moje zbiory :)

    Ściskam cieplutko również z Norwegii
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ PREZENTU - PRZEPIĘKNY :))

    http://madamemiller.blogspot.com zapraszam do obserwacji, ruszam z kobiecymi stylizacjami, na pewno nie pożałujesz :)

    OdpowiedzUsuń