Moi czytelnicy

piątek, 22 lutego 2013

Rzęsy Ardell w Norwegii/ Gdzie?

 
Wczoraj podczas poszukiwań idealnych czarnych spodni odwiedziłam sklep Lindex w SirkusShopping ponieważ kupiłam tam ostatnio górę od stroju kąpielowego za jedyne 15kr który przed przeceną kosztował coś koło 200kr dokładnie nie pamiętam to pomyślałam że wstąpie a może trafie na jakiś tani dół żeby skompletować cały strój z grosze. Nie stety nic nie znalazłam ale moim oczom rzuciły się sztuczne rzęsy na stanowisku kosmetycznym i ku mojemu niedowierzaniu,
 Co widzę ? rzęsy Ardell, normalnie taki nerw mnie złapał kiedy pomyślałam o moich które zamowiłam z Anglii ostatnio i tak patrzac na cenę nie mogłam uwierzyć w to co widziałam, cena tych rzęs tutaj to 69,90kr. Ale modelu który mam nie było :)
Bardzo mnie cieszy to odkrycie.
Tak więc jak ktoś planuje kupno rzęs
zapraszam do Lindex na stanowisko
z kometykami :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz